Maatregelen Coronavirus: Onze werkzaamheden gaan zoveel mogelijk door, maar soms op een andere manier dan u gewend bent.

Door het coronavirus hebben ook wij onze manier van werken aangepast. Onze werkzaamheden gaan zoveel mogelijk door, maar in een aantal gevallen net op een andere manier dan u van ons gewend bent. We houden ons aan de maatregelen van het RIVM en werken zoveel mogelijk vanuit huis.  

De gezondheid van huurders en medewerkers staat uiteraard bovenaan! Daar passen wij onze werkwijze op aan. We rekenen op uw begrip. Hieronder leest u wat dat betekent.

 

Wij helpen u zoveel mogelijk online en via de telefoon.  Bij dringende zaken is een afspraak bij ons op kantoor mogelijk. Dan gelden de volgende afspraken

  • Op afspraak. Maximaal 2 personen (uit 1 huishouden) per afspraak
  • Bij klachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging of koorts, kan de afspraak niet doorgaan.
  • Wanneer er 2 dagen of meer tussen het maken van de afspraak en de daadwerkelijke afspraak zit, bellen wij u van te voren om te vragen hoe het gaat en beoordelen we of de afspraak door kan gaan
  • We zorgen met elkaar voor minimaal 1,5 meter afstand tussen u en onze medewerker.

Uitvoeren van reparatieverzoeken

Wij blijven reparatieverzoeken uitvoeren zolang dit binnen de maatregelen van het RIVM kan: 

  • Niemand in het huishouden heeft klachten of symptomen.
  • Wanneer er 2 dagen of meer tussen het maken van de afspraak en de daadwerkelijke afspraak zit, bellen wij u van te voren om te vragen hoe het gaat en beoordelen we of de afspraak door kan gaan.
  • Onze vakman (of een van zijn huisgenoten) heeft geen klachten of symptomen.
  • Er is minimaal 1,5 meter afstand tussen de bewoner(s) en onze vakman.
  • Tijdens de werkzaamheden zijn de bewoner(s) en de vakman niet in dezelfde ruimte aanwezig.

Andere afspraken
Noodzakelijke afspraken, zoals het ondertekenen van een nieuw huurcontract en woninginspecties blijven we plannen. We bellen dan wel van tevoren om te vragen of bewoners griep- of verkoudheidsverschijnselen hebben. Daar waar mogelijk proberen we afspraken telefonisch of per mail af te handelen. 

  • Er is minimaal 1,5 meter afstand tussen de bewoner(s) en onze medewerker.
  • Niemand in het huishouden heeft klachten of symptomen.
  • Wanneer er 2 dagen of meer tussen het maken van de afspraak en de daadwerkelijke afspraak zit, bellen wij de huurder van te voren om te vragen hoe het gaat en beoordelen we of de afspraak door kan gaan.
  • Onze medewerker (of een van zijn huisgenoten) heeft geen klachten of symptomen.