Reparatie doorgeven

Reparaties kunt u via uw eigen account op MijnMijande makkelijk doorgeven. Het is ook mogelijk om te bellen (via 088 807 0700), te mailen (via [email protected]) of een bezoek te brengen aan één van onze kantoren. 

Let op: voor sommige reparaties bent u als huurder zelf verantwoordelijk. In ons Onderhouds-ABC ziet u welk onderhoud u doet en welk onderhoud Mijande Wonen doet.

Lid worden van het Onderhoudsabonnement 
Door lid te worden van het Onderhoudsabonnement van Mijande Wonen voeren wij een deel van het onderhoud, waar u zelf verantwoordelijk voor bent, voor u uit. De kosten voor het Onderhoudsabonnement zijn € 4,50 per maand (prijspeil 2025). Als u lid bent, betaalt u dit bedrag iedere maand gelijk met de huur.

Kiest u direct bij de huur van een woning voor het abonnement, dan stapt u gratis in. Kiest u later om lid te worden, dan betaalt u eenmalig € 25,00 instapkosten. De kosten voor het Onderhoudsabonnement kunnen we ieder jaar aanpassen als dit nodig is.

Nog geen lid en wel lid worden? Klik dan op de knop hieronder. 

Aanmelden Onderhoudsabonnement

Nog niet ingelogd in MijnMijande? Klik dan op de knop hieronder. Al ingelogd? Scroll dan naar beneden om uw reparaties in te zien of een nieuwe in te dienen. 

MijnMijande

Spoedreparatie

Voor spoedreparaties belt u naar 088 807 07 00. Dit kan 7 dagen in de week, 24 uur per dag. 

Overzicht

Stroomstoring

Stroomuitval? Controleer eerst of er meer woningen zijn in de straat die hier last van hebben. Of check online of er storingen gemeld zijn bij de energieleverancier. 

Geen algemene storing? Voer dan een stekkerproef uit om te controleren of er een apparaat in uw woning is dat de stroomuitval veroorzaakt. In deze video ziet u hoe u een stekkerproef uitvoert. 

Geen algemene storing of apparaat dat de stroomstoring veroorzaakt? Neem dan contact met ons op: 088 807 07 00.

Verwarming / warm water

Werkt de verwarming niet meer of heeft u geen warm water? Neem dan contact op met ServiceGroep Twente (SGT) op nummer 088 447 99 00.

Sleutel of tag kwijt

Bent u uw sleutel kwijt? Heeft u nog een reservesleutel? Laat dan zelf een sleutel bij maken. Gaat het om een gecertificeerde sleutel? Bel ons op nummer 088 807 07 00. De kosten voor een nieuwe sleutel brengen wij bij u in rekening. 

Tag kwijt? Neem dan contact met ons op (088 807 07 00). Wij bestellen een nieuwe voor u. De kosten voor een nieuwe tag betaalt u zelf. 

Ruit kapot

Glasschade? Neem contact op met Mijande Wonen 088 807 07 00. 

Verstopping

Is het riool verstopt? Voor het ontstoppen van de riolering van de woning, schuur en berging belt u met het rioolfonds RRS: 088 030 13 13.

Voor het ontstoppen van afvoeren/sifons bent u zelf verantwoordelijk. 

Mechanische ventilatie

Voor storingen aan de mechanische ventilatie belt u met ServiceGroep Twente (SGT) op nummer 088 447 99 00.

Automatische deuren

Een storing aan automatische deuren meldt u het snelste door de QR-code te scannen die u op de automatische deuren ziet. Of door het nummer te bellen dat op die sticker staat. Lukt dat niet, dan mag u ons bellen op nummer 088 807 07 00. Of dien een reparatieverzoek in via MijnMijande.

Liftstoring

Een liftstoring meldt u bij de leverancier van de lift. Kijk voor de contactgegevens op de sticker in/bij de lift. 

Ongedierte - insecten

Heeft u last van ongedierte en/of insecten? Zoek dan een ongediertebestrijder bij u in de buurt. Voor overlast door bijen adviseren wij u een imker te bellen. Een imker verplaatst de bijen.