Tevreden klanten. Dát vinden wij belangrijk. Daarom werken we hard aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Wij zijn erg benieuwd hoe u onze dienstverlening bij de verduurzaming/renovatie van uw woning heeft ervaren. Wat kunnen we beter doen? En waar gaat het goed? Graag gaan we daarover met u in gesprek tijdens een Luisterpanel op maandagavond 19 maart.

 

Hoe werkt dit Luisterpanel?

KWH organiseert namens Mijande Wonen dit gesprek. Dit is een zogenaamd Luisterpanel. In het Luisterpanel gaat u met ongeveer 12 andere huurders onder begeleiding van een externe gespreksbegeleider in gesprek over de verduurzaming van uw woning. Dit gesprek staat geheel in het teken van het luisteren naar uw mening en ervaringen. Met als doel om van u te leren. Medewerkers van Mijande Wonen zijn bij dit Luisterpanel in een andere ruimte aanwezig. Zij luisteren naar u, maar nemen zelf geen deel aan het gesprek. Het gaat om uw ervaringen en uw tips.

 

Deelt u uw ervaringen met ons?

Wilt u uw ervaring met ons delen of meer informatie? Stuur ons een e-mail: mail@mijande.nl.