Tevreden klanten. Dát vinden wij belangrijk. Daarom werken we hard aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Wij zijn benieuwd hoe onze huurders onze dienstverlening ervaren. Wat kunnen we beter doen? En waar gaat het goed?

Hierover gaan we graag in gesprek
In april organiseerden wij een luisterpanel over reparatieverzoeken.  Een groep huurders ging met elkaar in gesprek  over dit onderwerp.  De verbetertips die uit dit gesprek kwamen, gebruiken wij om onze dienstverlening rondom reparatieverzoeken te verbeteren. Het gesprek was een groot succes. Daarom organiseren we wederom een luisterpanel op donderdagavond 8 juni 2017. Twaalf huurders gaan dan met elkaar in gesprek over de kwaliteit van onze dienstverlening. Een externe gespreksleider begeleidt het gesprek. Medewerkers van Mijande Wonen doen niet mee aan dit gesprek. Wij luisteren vanuit een andere ruimte. Het doel is om van de ervaringen en meningen van onze huurders te leren en onze dienstverlening nog beter te maken.