De gezondheid van huurders en medewerkers staat uiteraard bovenaan! Daar passen wij onze werkwijze op aan. We rekenen op uw begrip. Hieronder leest u wat dat betekent.
Onze algemene werkwijze
Reparatieverzoeken
Buitenwerkzaamheden aan de woning
Buitenwerkzaamheden aan de woning, zoals schilderwerk, gaan vooralsnog door.
Voor nieuwe reparatieverzoeken
Wij voeren reparatieverzoeken uit zolang dit binnen de maatregelen van het RIVM kan:
- Niemand in het huishouden heeft klachten of symptomen.
- Onze vakman (of een van zijn huisgenoten) heeft geen klachten of symptomen.
- Er is minimaal 1,5 meter afstand tussen de bewoner(s) en onze vakman.
- Tijdens de werkzaamheden zijn de bewoner(s) en de vakanman niet in dezelfde ruimte aanwezig.
Andere afspraken
Alleen noodzakelijke afspraken, zoals het ondertekenen van een nieuw huurcontract en woninginspecties als u gaat verhuizen, blijven we vooralsnog doen. We bellen dan wel van tevoren om te vragen of bewoners griep- of verkoudheidsverschijnselen hebben. Daar waar mogelijk proberen we afspraken telefonisch of per mail af te handelen.
Hulp Nodig?
In tijden van een crisis worden de beste ideeën geboren en zien we ineens samenwerkingen ontstaan, die we voorheen niet zagen. Bijvoorbeeld: Stichting Manna heeft het initiatief genomen om een website in het leven te roepen die hulpvragers en vrijwillige helpers met elkaar verbindt: www.mannacoronahulp.nl.
Op de website kunt u zich aanmelden als u hulp nodig heeft of hulp wilt bieden, vrijwilligers zorgen ervoor dat er een match wordt gemaakt tussen hulpvrager en hulpbieder per woonkern in Twenterand. Meer informatie over verschillende initiatieven vindt u op de website van de gemeente waar u woont.